De vackra blommorna

gallery_276_1648_43279screen2

Två vackra blommor
växer i min trädgård

Den ena praktfull
och prunkande av färger

Vill dela med sig
av sina kvaliteter

Fast den växer i ett hörn
dit jag har svårt att ta mig

Den andra mera diskret
och samtidigt stolt

Den tycks gäcka mig
med sin stillsamma skönhet

Båda är vackra exemplar
i vår Herres flora

De fägnar mig varje dag
behöver dem båda för att
känna mig lycklig

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Etiketter: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

2 kommentarer på “De vackra blommorna”


  1. INFO //

    Vackra blommor Tommy och tack för en trevlig dag Mvh Ann-Mari Piret

  2. Tommy Hansson Says:

    Tack själv!


Kommentera

