I Can´t Stop Loving You

Vill önska mina läsare god natt med en bevingad sång av den store Ray Charles (1930-2004): ”I Can´t Stop Loving You”.

Den säger nog allt jag vill ha sagt den här osedvanligt ensamma kvällen. Inte för att det går någon nöd på mig. Jag trivs mestadels med livet. Men ibland kan man sakna någon, eller bara någons röst på telefon, intill förtvivlans gräns.

Nog för att jag försökt glömma och sluta älska. Jag har ropat till Gud. Men jag tycks inte ha varit så framgångsrik.

Den som vill får ta åt sig. Men mest den det berör:

https://tommyhansson.wordpress.com/2014/05/24/till-den-det-beror/

Nog sagt. Men min tro på miraklet består.

 

 

 

 

 

 

 

Explore posts in the same categories: Underhållning

Etiketter: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Kommentera

