Jo, jag är på gott humör!

Ibland känner man sig på ovanligt gott humör. Det gör jag i kväll. Orsaken behåller jag för mig själv, men egentligen behöver man väl ingen orsak för att trivas med tillvaron även om denna ingalunda är perfekt.

Det finns alltid saker som kunde vara bättre – men även sämre!

En låt jag brukar bli på ovanligt gott humör av är den kända judiska visan ”Shalom alechem”, som i oefterhärmliga Army of Lovers version ovan går under titeln ”Israelism”.

Finns enligt min mening sämre sätt att önska god natt på!

Tillägnas en ”vän i viken” (vad det nu betyder).

images2Y6L9D2I

Explore posts in the same categories: Underhållning

Etiketter: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Kommentera

